måndag 8 november 2010

Syster Abbe gör debut

Efter att ha vänjt sig vid att jag mer och mer har Odd Molly-plagg varje gång vi ses, började även Syster Abbe kika runt på dessa vackra plagg. Efter långa samtal och vägledning på webbshoppar slog hon till slut till och det blev en cheque s/s tunic blue. Som ni märker har vi alltså inte alls samma färger ;)
Jag kan väl säga att detta är hennes fösta Odd Molly-plagg, för jag är säker på att det inom kort kommer bli i alla fall ett plagg till, det har jag sett till.

Grattis på födelsedagen Sis!

8 kommentarer:

Unknown sa...

Naaaw sötaste syster Abbe! Kram <3

Viola sa...

Ett utmärkt första plagg i Mollyroben! ser verkligen fint ut.

Jag börjde indoktrinera min syster också i lördags. Hon har nu två mollysar i garderoben.
Vi har snart fått över dem i vår *sekt*, tror du inte ;)

Kram från V

Johanssonskan sa...

*L* ja, så börjar man ;-) Det är samma fenomen med min "lilla" tös. Köper man ett plagg... är man fast liksom ;-)
Hälsa att syster är jättefin i sitt nya plagg ♥

Jeanette sa...

Så fin den är på din syster! Tur att ni inte gillar samma färg så behöver ni inte slåss om plaggen menar jag. ;)
Kram och välkommen till Mollyheaven syster!

Filippa sa...

=) så fint!! Jag drog ner min syrra i träsket oxå..nu smyghandlar hon hela tiden *fniss*
kram!

Helen sa...

Ja det smittar lätt av sig =)
Själv indoktrinerar jag systerdottern som fick sin första Molly i 15-årspresent.

Unknown sa...

Syster Abbe klär verkligen i sin ny molly ;-)

Önskar systrarna Abbe en mysig onsdag i snöyran!


Kraaaaaaam

Anonym sa...

Tack alla kära mollisar för era kommentarer! Känner att jag vill ha mera...
Kram Sis