onsdag 3 november 2010

Fröken Abbe jämför med produktbilden: Odd Molly Varsity dress

Som jag tidigare skrivit blev jag nyfiken när så många dissade Varsity Dress. När det idag var dags att åka till den stora staden tänkte jag passa på att prova lite. Tyvärr ville inte orken detsamma, men några plagg blev det. Först ut alltså Varsity Dress. Provad i två olika storlekar och med två lager kjol undertill... (vilket man knappast ska ha under denna).

Okej, jag vet vad ni tycker och visst - inte är det den vacraste skapelse jag sett, men den är väldigt skön att ha på sig, och inte riktigt så dum som jag förväntade mig. Hey - jag är ju väl medveten om att jag inte precis har en produktbildsfigur! Halva storlekar hade varit bra här då jag nog skulle trivts bäst "mitt emellan".

Är det verkligen så att denna modell inte blivit så populär eller är det bara bland bloggerskorna? I affären var det i alla fall det plagg som det fanns flest exemplar av, där hängde till och med många av dem.

8 kommentarer:

Jeanette sa...

Tror det är så att antingen gillar du plagget eller 'hatar'. Kan tänka mig att det kan visa en hel del och inte gömma mina skavanker som vissa andra plagg gör. ;)
Den vär väldigt fin på dig och t o m så att jag blev lite nyfiken på att prova den själv.
Kram

MollyB sa...

Jag tycker att den var MYCKET snyggare på dig än på produktbilden!! Du var jätte fin i denna klänningen!!
Kram

Annelie sa...

Hej söta "Fröken Abbe"!
Jag tycker faktiskt den är fin! Provdade den sist jag var i butiken, enkel så säkert en användbar vardagsklänning. Kommer köpa en så småningom. (när jag bestämt vilken färg..) Det är ju inte alltid man vill vara uppklädd till tänderna! Det är känslan som räknas..
Kram

MollyB sa...

Glömde skriva att jag tycker att den som är minst satt snyggast på dig!!
Kram.

Once in a Lifetime sa...

Jättefina bilder! Snyggt med underkjol tycker jag=)
Jag trivdes jättebra i denna modell trots att jag är kurvig.
Men den stora pin-upan på armen gjorde att det inte blev något köp för mig.
Ha det gott!
Kram/C.

Septemberflikka sa...

Jag gillar den och vet fler som gör. :)

kram

Septemberflikka sa...

Glömde ju säga att jag tycker den sitter mkt snyggare på dig än på produktbilden.

Anonym sa...

Jag har en själv i mörkgrå, hur snygg och skön som helst! Matchar med stor sjal, och grova kängor, blir hur läckert som helst :)
Kommer köpa en färg till om den hamnar på rean, vilket den säkert gör då det inte verkar som att så många "upptäckt" den.
Du var jättefin på bilderna!
/Annika