onsdag 10 november 2010

Dagens på kalas och två paket

Idag var det återigen dags för lite kalas hos en familjemedlem. Lite gott att äta och en trevlig stund hade vi.
När jag skulle dit hittade jag en avi i brevlådan och jag kunde ju inte vänta med att hämta ut den eftersom det var ett sååå efterlängtat plagg. När jag kom hem hade jag ett till paket att hämta ut. Dagen kan alltså sammanfattas med att "alla goda ting är tre".


Imorgon väntar lite spabehandlingar och shopping i min absoluta favoritbutik. Bilder kommer imorgon. Nu tillbaka till "Grey's".

6 kommentarer:

Fengxumamma sa...

Vill se, vill se!! Så spännande:)


Kramar

Jeanette sa...

Säger samma som Chrtistina, vill se!!! Vilken fin kalaspingla du är idag!
Kram

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Åhhh vilken galet snygg kombo! Stor kram!

Viola sa...

Kalasfin kombo! Nyfiken på dina paket :)

Kram från V

Odd Oldies and New Mollys sa...

Fröken Abbe, var har du den magen du talade om som inte skulle passa i en Eugéne blouse från Provrummet?!! Du är ju så himla, ingen mage alls skulle framträda på dig i den blusen. Och håller fullständigt med er andra, förbaskat snygg kombo.
Nyfiken på dina två paket!

Kram

Carinale sa...

Vitt och rosa, härliga vinterfärger (okej höst då).

Å kommer du till Stockholm så har du en fribiljett ligger och väntar =)