torsdag 4 november 2010

Ett (o)väntat möte

När jag var i den stora staden passade jag även på att avsluta lite Odd Molly-affärer. Jag hade, efter mycket velande förstås, kontaktat en kvinna som sålde av lite mollysar. Jag sneglade lite på en kofta och efter att kollat runt på nätet insåg jag att det var Koftan.

Koftan som jag blivit smått förälskad i efter att ha sett den på UNICAS vackra Veronica på Odd Molly-träffen i Malmö var Short mesh cardigan i dark pink.

Efter ha mailat fram och tillbaka med säljaren kom vi fram till att mötas i den stora staden. Jag hade ingen aning om hur hon skulle se ut, men tänk att man kan känna igen en mollytjej utan närmare beskrivning!
 
Jag träffade en kvinna som var jättetrevlig, och efter att ha pratat ett tag visade det sig att det var Mollymormor herself! Dessutom var hon ju på plats på UNICA på träffen i september, men då gick jag ju runt i min egen lilla bubbla.
 
Jag är så glad över att jag fick tag i koftan!

4 kommentarer:

Jeanette sa...

:) Vilket sammanträffande. Grattis till en super fin kofta!
Kram

Mollymera sa...

Vi har så lika smak ;-) Grattis! Jag viskar : Den vill jag med ha.
Kram

Unknown sa...

:D Vilket sammanträffande! Hon är verkligen världens goaste!!! Jag har koftan men får baske mig inte till det!?! Måste försöka komma till skott! KRam

Fengxumamma sa...

Den blir super på dig! Ja Agneta är mysig:)
Och vem var int ei någon bubbla, jag var;)
Kramar