måndag 1 november 2010

Odd Molly vinterprovning blev...inte alls

Var sugen på att prova lite ur Odd Mollys vinterkollektion, men hos närmsta återförsäljare fanns inget kul alls. En ynka tunika blev det, reedy tunic i lite indigo, och det var inte en färg jag trivdes i. Modellen var inte heller för mig. Antagligen var jag inte alls på rätt humör, för jag orkade inte ens prova olika storlekar.

Hade gärna provat Varsity dress för den kändes så mjuk och skön, men det fanns bara en strl 1. Även om jag inser att modellen inte alls skulle funka på min figur blir jag ju lite nyfiken på ett plagg som så många dissat...


2 kommentarer:

Mollymera sa...

Hej vännen! Jag har varit i 3 olika butiker och de har fått in nästan lika lite, inget kul att prov. Jo jag provade ju Saga shimmer och 4an var förliten, men den skulle jag inte ha, så det gör inget.
Kramis

Septemberflikka sa...

Varsity är superskön men man måste nästan gå upp en storlek. Har ingen själv utan bara provat.