tisdag 31 augusti 2010

Fröken Abbe fortsätter fynda

Det är väl kanske så nu att man inte precis plockar fram några sommarskor. Men om man råkar snubbla över några klassiker kan man väl få slå till?





Tofflor som kostat 449 kr var nersatta till 99kr! Jag var ju först tveksam till toffelns återkomst, men efter att ha fyndat ett par andra sorterings, insåg jag att de faktiskt var helt okej. Alla andra var ju dessutom så snygga i sina. Så när jag hittade dessa klassiker med något högre klack var det bara att börja prova sig fram till vilka som satt bäst.

Är de inte moderna nästa sommar kan jag ju kalla mig lite retro ;)

3 kommentarer:

Fengxumamma sa...

Fina fynd!!!

Jo mötet gick ganska bra, tydligen hade tongångarna varit hårdare i annan klass.

Kramar

Jeanette sa...

Snygga! Tror säkert de är poppis även nästa sommar.
Kram

Unknown sa...

TOK snygga och vilket jäkla fynd sen!! TACK snälla hjärtat för att du tittade efter kjolen till mig!!!! <3