lördag 14 augusti 2010

Så irriterande!

Jag vill få tag på en vit (eller grå) wigwam, men med tanke på all rea nu vill jag faktiskt inte betala fullpris. I en butik (skulle gärna skriva ut namnet men det är väl kanske inte helt ok) hade de min storlek. Ringde för några veckor sedan och frågade om de skulle ha rea och fick svaret att den rea de skulle ha var "ta 3 betala för två". Inte det bästa tyckte jag, men åkte dit och kollade. Inget annat intressant fanns för min del.


Åkte förbi igår och får då se att de har 50% rea! Frågade om de hade någon wigwam kvar och får svaret att de aldrig haft. Jo, sa jag, jag har provat här och pekade ut var de hängt. Efter lite funderande kom tjejen på att det var ju sant. Undrade om de hade varit kvar för rean och det hade de! Åh, så sur jag blev!!! Dessutom missade jag en på tradera igår eftersom jag var säker på att auktionen gick ut på kvällen, men det var visst på morgonen. Suck!

2 kommentarer:

Josanne sa...

Sjukt retligt! Jag tycker att jag har sett dem en del på Tradera på sistone. Kan hjälpa dig att hålla span. I storlek 2? Kram!

Fröken Abbe sa...

Tack! En 3:a är det som gäller.