torsdag 12 augusti 2010

Fortsättning från igår

Var tillbaka i butiken idag för att prova klänningen som jag tittade längtansfullt på igår.



Ja, den var ju lika dyr som igår förstås. Och lika ljuvlig. Den andra klänningen som fanns igår hade blivit såld under dagen, så någon annan måste ju vara lika galen/förälskad i klänningen som jag. Men kunde jag verkligen motivera mig själv att köpa en söt klänning, nu när hösten närmar sig och jag dessutom köpt två andra riktiga sommarklänningar från OM? JA, det kunde jag! Men jag skäms lite...

Någon som har denna och vill ge tips och inspiration på hur den kan kombineras med kofta/jacka och skor? Kanske kan det funka med ett skärp för att markera midjan något?

5 kommentarer:

anoukh sa...

Jag tycker den är fin som den är - tycker inte det behövs något alls till, faktiskt! Fast om du fryser om axlarna så finns det ju massor av snygga sjalar att kombinera med. :-)

Viola sa...

Den där var ju verkligen supersöt på dig :) Grattis till fin köp!

Jag håller med Mollyista att det inte behövs något till.

Den är tar ju ganska stor plats själv, så det blir lätt för mycket kanske? Kanske att man ska ha ganska enkla diskreta saker till så att den får komma till sin fulla rätt helt utan konkurrens?

Men du kan ju ha både typ ballerinaskor och höga klackar till den tycker jag.

Men ang att du redan köpt 2 andra sommarklänningar - alla goda ting är tre? :D

Kram från Viola

HOUSE of ADELA sa...

Bra köp, den är superfin!! Jag provade den på min semester där den fanns till halva priset och ångrar mig att jag inte köpte...du är jättefin i den=)

Kram
Adela

Johanssonskan sa...

Superfin ! En tunn bolero i siden eller i stickat kan bli snyggt när det är för kallt om armarna :-) Snyggt med grova strumpbyxor & stövlar !

Unknown sa...

Ojojojo SÅ underbart söt!! Och du kan ju verkligen bära upp den! Tycker den är supersnygg som den är men annars till hösten ett par svarta legginge, mcjacka och boots till. Superhot! Kram