fredag 6 augusti 2010

Fröken Abbe söker produktnamn

När man som jag inte har koll på kollektioner och vad kläderna heter kan det vara lite tricky att hitta det rätta namnet. Om jag söker på till exempel produktnumret får jag upp rätt plagg, men det är ju ofta från en massa bloggar, och jag har då märkt att namnet kan skilja sig lite åt. Inte så mycket, men jag vill ju ha upp det riktiga namnet. Förstår ni vad jag menar? Är det någon som har tips på var man garanterat kan få tag i de riktiga namnen? Det hade också varit intressant med en sida med årtal och kollektionsnamn. På en del plagg jag har kan man se detta (på plagget eller tagen) men inte alla. Ja ja, en liten detalj men det kanske retar någon om man skriver fel namn...

1 kommentar:

Mollymera sa...

Tyvärr finns det ingen lista, men det hade varit bra om den fanns. Tänk ett ställe där man hittar kollektioner med produktbilder och namn.
Min senaste kjol som jag köpte på Freeport hade inga tags, frågade i kassan om de visste något om den, då slog hon in nummret och fick fram allt om den. Sen goolade jag på både namn och nr och hittade ändå inget, tänkte att jag kunde hitta produktbild, men icke:(

Du kan ju fråga har på bloggen, så kanske någon vet!
Lycka till med letadet.