söndag 15 augusti 2010

Fröken Abbe och söndagen

Jag är inte alls så effektiv som ni andra verkar vara. Helgen har gått i ett makligt tempo och dagen till att så smått förbereda delar av den kommande veckan.

Jag känner att jag inte varit så bra på att använda mina mollysar, varav jag köpt de flesta i sommar, men det har inte riktigt passat. Jag har inte riktigt vågat, om ni förstår känslan?



Idag fick i alla fall underkjolen från Odd Molly-butiken i Köpenhamn komma ut för första gången.

Någon här som ska på Skåneträff eller Göteborgsträffen? Då ses vi kanske där?

6 kommentarer:

Mollymera sa...

Jag har anmält till Göteborgsträffen, så vi syns där!!! Längtar som en tok ;-)
Kram!!

Viola sa...

Äsch, det är bara att börja använda mollysarna! ;) Du ser jättefin ut idag. En underkjol sådär ger extra piff åt en outfit verkligen :)

Hoppas att vi syns på bägge träffarna. jag vet inte riktigt hur det är med GBG-träffen. Jag läste för ett tag sen att de som var på förra träffen har förtur och det var jag inte utan är ganska ny i mollyvärlden så jag vet inte om jag får plats helt enkelt.

Kram från Viola

Fröken Abbe sa...

Jag köpte mitt första OM-plagg i maj - juni så jag är också superny här! Men jag hoppas på att få en plats i Göteborg:) !

Jeanette sa...

Vi ses på Skåneträffen! :) Ska bli super skoj att träffa dig!
Kram

Josanne sa...

Vi ses garanterat på Skåneträffen.:o)
Gbg-träffen också om vi har tur och kommer med. Jag har inte varit med på någon av de tidigare stora träffarna.
Ha en bra måndag. Kram!

Mollymera sa...

Hittar inte din mailadress. Om du inte vill lägga ut den, kan du maila mig.
Kramis