lördag 7 augusti 2010

Fröken Abbe och look-a-like-stövlar

 Har ju sett att många i bloggosfären har fastnat för "Ellosstövlarna", jag tror ni vet vilka jag menar. Jag tycker de ser helsköna ut, men har så svårt att hitta rätt skor. Ja, jag är lite kinkig... Så jag vågade aldrig beställa och nu finns de ändå inte i min storlek.

Var häromdagen tvungen att köra en lååång runda, och vad passar då bättre än att liva upp vägen med att stanna till vid alla köpcentrum man ser? Hittade de här stövlarna i en affär och tyckte att de kunde fungera som substitut för Ellosstövlarna, lite look-a-like. Med tanke på priset var det knappast någon mocka, men de var vattenavvisande : ) Det blev inget köp (våga vägra hösten!) men vad tycks?

Uppdragen

Nerhasad

4 kommentarer:

Viola sa...

Jag tycker de ser fina ut! Färgen är ju en sån där superneutral som gör att den funkar till mycket. Tummen upp!

Kram från Viola

Johanssonskan sa...

Tckar för tipset =) Skickar dom ? Måste ringa & kolla, ja om de finns & om dom skickar =) Såg här på din blogg att du hade en sån. Är det en 2:a & du tröttnar så hör av dej ;-) Lycka till med din blogg =) Man blir lätt beroende *skratt* av både uppdatering av sin sida & att man läser bloggar hela dagarna ;-) jag lägger upp dej på min läslista om det är ok ?

Unknown sa...

Ja gillade den starkt med blixtlåset på utsidan. Vågar inte helelr beställa stövlar från nätet då jag är ganska "bredvadad" ;) Men har hittat ett par på Laredoute som jag är KÄR i så får nog faktiskt chansa.. Kram

HOUSE of ADELA sa...

Tycker också de ser så fina ut! Snyggt med dragkedjan på utsidan och snygg färg!

Ha en mysig kväll vännen=)
Kram
Adela