onsdag 10 augusti 2011

Var ska den sitta?

Jag fick tag i en söt blus där tyvärr rosetten fattas. Eftersom jag inte har en aning om vad plagget heter är det svårt att hitta bra bilder.

Jag tänkte nämligen sy dit en rosett igen, men vill ju ha en så lik som möjligt. Vilken färg ska den ha och var ska den placeras?

Dessutom har den en massa band som jag inte riktigt får till. Klart man får ha det som man vill, men hur ska de egentligen vara?

Har du blusen får du jättegärna maila en närbild till mig på frokenabbe@hotmail.se

Det står något med "palmreader" i den.

Vacker logga!

3 kommentarer:

♥ Bina ♥ sa...

God morgon!

Min dotter hade en sån - du ser bild tydligt här:

http://everydaymolly.blogspot.com/2011/02/till-salu-storlek-0.html

Charlotte sa...

Jag har haft den innan, men sålde den på Tradera.
För den blev för liten...:-(
Här kan du se lite bilder...
http://lovesmolly.blogspot.com/search/label/In%20odd%20we%20trust%20-%20V%C3%A5ren%2006
Har du fått linnet?
Kram

Charlotte sa...

Oj, förlåt såg att du hade fått linnet längre ner...
Kram