lördag 27 augusti 2011

En cheesecake och Arken sköljdes iväg

Ja kanske är det så att den inte längre kunde stå emot syndafloden?

Prinsen är numera pigg och glad så nu kan vi ge oss iväg på helgutflykter. I somras missade jag ju dem, men när jag fick veta att the Ark skulle spela på Malmöfestivalen bestämde jag att jag skulle dit hur trött jag än var.

Och vilken kväll! Det kändes verkligen som att vara utomlands! Att kunna vara ute mitt i natten utan tjocka kläder och med varma briser som smeker huden är helt enkelt underbart! Åh, så härligt!

Inte så lätt när man är kort, men där flaxar han i alla fall runt, Ola.

Konfettiregn som spreds sig över precis hela torget, även oss längre bak.


Dessförinnan hade denna brownie cheesecake intagits. Tur att vi delade för den var faktiskt ändå too much!


Det vita linnet med spets (Noa Noa) syns inte så bra, men passade bra till canna cardigan!

Har du också varit på Malmöfestivalen?


Inga kommentarer: