söndag 21 augusti 2011

Provar Light cotton embroidered s/s dark indigo

Småstadens andra provning blev Light cotton embroidered s/s dark indigo. Denna vågar jag knappt uttala mig om eftersom det finns så många experter därute som har massor av den här och jag ska erkänna att jag endast äger två, varav den ena ännu inte blivit använd.

Men jag provade den förra året och fick inte till det i min normala storlek som jag tyckte var alldeles för stor. I år sitter den bättre och jag vill ju gärna tro att den gjorts något snävare över byst.
Härliga färger som dock gör mig fullständigt likblek.

På väg ut fick jag syn på den i denna härliga färg, men då hade jag varken tid eller ork att prova. Färgen såg mycket finare ut än på bild!
327 - Light Cotton Embroidered s/s - Vintage Dark Pink


2 kommentarer:

Karen sa...

Light cotton embroidered top is always a hit and it is super in the indigo. Perfect under the Fall/Winter cardigans!
Kram,
Karen XOXO

Unknown sa...

Provade den bruna i går och fick ett våldsamt habegär! Är egentligen inte så där jätte-förtjust i dom men nu......Kram