fredag 26 augusti 2011

Rabatt på vackra smycken!

Jag har hittat en pärla i smyckedjungeln med riktigt bra priser.

Jag måste visa upp mitt fina halsband från http://decoliie.se/! Hittade dit via en blogg och blev genast intresserad av det fyrkantiga budskapshalsbandet, men som jag velade om vilken text jag ville ha på halsbandet. Till slut blev det så här och jag är jättenöjd!

Tyvärr minns jag inte namnet på bloggen som ledde mig dit, men de hade gett studenter det fyrkantiga halsbandet med texten "Fy fan vad jag är bra". Det är ju en jättebra idé!

Det finns mer än budskapssmycken och har ni speciella önskemål kan jag säga att kontakten med Liie är fantastisk! Det vet jag själv efter att ha velat om textvalet.
Kikar ni in på buskapssmycken hittar man minsann mitt halsband där upptäckte jag idag!


Och nu till det allra bästa!
Fram till och med söndag får ni 10% rabatt på allt ni beställer hos decoliie.se om ni bara uppger koden
"ABBE".
OBS! Uppdaterad kod!


Passar perfekt till mina söta mollysar!

Vill även uppmärksamma er på de fina budskapsarmbanden som Syster Abbe fastnat för.
De väljer man armledsmått på så att de passar perfekt! Det tycker jag är kanon, för färdiga armband är alltid för stora till mig.

Vad säger ni om det här?

3 kommentarer:

♥ Bina ♥ sa...

Toppfint i äkta molly-anda <3

Anonym sa...

Superfint! Jag har beställt ett flerradigt armband därifrån, tack för tipset :)
Kramis
Loo (som fått sina konton kapade)

http://mymollyworld.blogspot.com

Hilde sa...

Tack för tipset. Nu ska jag härmas och beställa ett likadant med annan text.
Kram