måndag 29 augusti 2011

Äntligen rätt storlek!

Nä, det var visst ingen som ville byta wrap med mig, så när jag hade chansen på Tradera slog jag till. Trodde nog inte att jag skulle ha turen att få tag på den.

Visst funkade den mindre storleken, men det kändes inte helt rätt. För länge sedan låg den ute med beskrivningen att den passade allt från 2-4 beroende på hur man ville att den skulle sitta. Hur tänkte säljaren där? Man vill väl ändå kunna få ihop den och inte låta de jättelånga banden släpa i marken?

Det är lite lustigt annars. Tycker det är bättre när säljaren skriver att plagget är stort eller litet om så är fallet, istället för "beroende på hur du vill att det ska sitta". Jag vill ju att det ska sitta som det är tänkt och eftersom jag vet min storlek har jag lättare att förhålla mig till stort/litet i storleken. Men det är ju bara hur jag tänker...

8 kommentarer:

http://lindilooscorner.blogspot.com sa...

DEN är så HIMLA FIN!!! Grattis!!! Underbar i både färger och modell :) Och jag håller med...sidenwraparna är trixiga storleksmässigt eftersom tyget inte ger sig en millimeter. Men nu har du verkligen hittat rätt!
Kramis
Loo

Jeanette sa...

Grattis till din fina wrap.
Kram

Lingonberrie sa...

grattis till en fin fin wrap

kramar!

Unknown sa...

Nämen vilken kanonfin gammal goding du hittat, det är ju verkligen fördelen med att vara smal som du är. Det finns ju så många gamla godingar i dessa storlekar, men men jag kämpar på...sakta men säkert. ;-)

Här börjar solen titta fram och jag hoppas du har soligt hos dig i dag med!

Kraaaaaaaaaam från ett höstligt Gammelbo!

HOUSE of ADELA sa...

Tack för dina söta ord inne hos mig, betyder mycket! Såååå fin wrapen ser ut! Passar dig utmärkt!

Många kramar
Adela

Hilde sa...

Grattis till fint köp. Den sitter jättefint på dig!
Kram

Linsan sa...

Jag håller med dig! Wrapen är superfin! Kram L

♥ Bina ♥ sa...

Ohhh underbar och den sitter toppen på dig!

(ja det är väl utifrån hur den skall sitta man borde uttala sig om storlek? - smart drag av säljaren)

KRAM goding!