tisdag 4 oktober 2011

Visst var jag med på Odd Molly träffen!

Ja, när man inte får med sig kamerakabeln och dessutom har fullt upp med annat blir det så här - tystnad trots Odd Mollyträff. Men jag är inte den som brukar vara först ut på banan i vanliga fall heller, så det är väl ingen skillnad precis.

Det var verkligen härliga tjejer jag träffade! Vissa pratade jag mer med, men så blir det ju när man är så många. Men jag slogs av öppenheten och vänligheten. Jag har svårt för att öppna upp i större sammanhang och kan då uppfattas som svår - det är något jag är fullt medveten om, så tack till alla!

Dagen började stressigt då tåget rullade in medan jag fortfarande var långt från biljettautomaten...
(Någon som lagt märke till att vattendroppar på ett framrusande tåg ser ut som simmande spermier?)
 Tur att jag i sista stund ändrade min outfit så att det blev sval silke!
Första stoppet var hos härliga Minzo som återigen gjort det väldigt fint med både tilltugg och vackra presenter att vinna. Och en massa kul att prova!

Milk & Honey hade knappt plats för oss alla, men det fanns gott om hjärterum och då fixar sig ju resten!



Det där med smsbiljetter i okänd stad är ju spännande och det fanns visst de som hade bra koll!

Middagsstassen på.

Bina och Malena hade, som alla redan berättat, ordnat detta helt fantastiskt!
För visst är vi lite galna?




4 kommentarer:

Hilde sa...

Tack för senast! Det var jättekul att träffa dig igen. Ja, smått galna är vi nog, kolla kacklet på filmsnuttarna En skopa odd lagt ut på bloggen:)
Kram

Christine sa...

Vad roligt det var att träffa dig igen, du goa skånetös ;-) Ser redan fram emot nästa gång!

Unknown sa...

Riktigt fin middags-stass! Kram

Gamla mamman sa...

Kul att få träffa dig!! Hade verkligen inte uppfattningen om att du var "svår", tvärtom :-) Lycka till med Halmstad-planerna!

Kram