måndag 10 oktober 2011

En röd falukorv?

Minns ni att jag väntade hem något jag var tveksam till? Det var alltså den här!

Tveksamheten gällde alltså storleken då jag fick tag i en storlek för liten. Jäklar vad nervös jag var när jag plockade upp den! Provade snabbt med tunn silkesdress under- nej, den var för liten! Det skulle väl aldrig funka?!

Provade igen, fast denna gång med en lovely knit-kofta i ull under, så som jag lär vara klädd i vinter. Lät jackan vara på en längre stund, gick verkligen runt och kände in den. Tja, kanske funkar det om jag inte får till en swap. Men jag vill ju inte gå runt och se ut som en röd falukorv. Så vad säger ni - är det för mycket korvstoppning?
På båda bilderna har jag alltså ullkoftan under.

6 kommentarer:

Anne sa...

Ser absolut ok ut - skitsnygg nämligen :)
Kram

Anonym sa...

Det ser jättebra ut! behåll=)

Odd Oldies and New Mollys sa...

Tycker att det ser helt okej ut.
Det viktiga är att det känns bra för dig.
Snyggt med röd jacka!

Kramis

Unknown sa...

Ìngen röd falu-korv heller! Behåll! Kram

Hilde sa...

Jag ser ingen falukorv, det är säkert. Skitsnygg jacka!
Kram

Lillis goes Odd sa...

*LIKE*