söndag 30 oktober 2011

Hjälp mig med färger på jackorna!

Jag skulle så gärna vilka få tag på en Nylon parker coat eller Nylon hooded pile parka. Ja, här sätter jag in bilder då jag inte vet om namnen stämmer eller vilken som är vilken.

Nu till saken. Vilka färger kom de i?

Jag vill så klart ha en rosa (eller svart) men på de bilder jag hittar ser de så olika ut - allt från ljusrosa till beige. Jag har bara hittat att powder finns och då är den väl inte rosa?

Skulle nu någon, mot förmodan, dessutom kunna tänka sig att sälja en i storlek 3 får ni gärna höra av er! Antingen med kommentar eller på frokenabbe@hotmail.se


  


5 kommentarer:

Nena sa...

Jag har en NPC i powder. Den används flitigt (tyvärr inte till salu) och jag skulle nog säga att den bäst beskrivs som rosa. Definitivt inte beige!
Lycka till i jakten!
Kram

Septemberflikka sa...

Nylon parker är den utan volang nertill. Jag har en i alm
Black som användes flitigt förra året. Har tyvärr dålig koll på färgerna. Har bara sett en i powder och så svart.

Kram

Septemberflikka sa...

Ja mer rosa än beige skulle jag också säga. Typ ljusrosa

Anne sa...

Morniong :) Jag har den långa rosa och den är lite kall i tonen - absolut inte pudrig :)
Kram

Mollymera sa...

När jackorna kom provade jag bägge modellerna, den med volang var förliten för mig, medans NP passade, bägge var i storlek 4a. Kan kanske vara bra att veta att NP är lite större än den med volang.
Lycka till med jakten!