fredag 7 oktober 2011

Några härliga Freeportfynd och underbar doft

Åh, vad det var härligt på Freeport!

Men vi var ju faktiskt överallt så jag hittade en liten hörna att prova i. Dock var kanske personalen lite övernitisk, för när jag tassade iväg för att hämta en storlek till fanns inget av det jag plockat åt mig kvar i min hörna när jag efter bara några sekunder kom tillbaka.

Kan erkänna att jag drog efter andan innan jag snabbt ilade iväg för att leta reda på plaggen igen. Som tur var hade de andra inte riktigt samma smak som mig (i alla fall inte på just Freeport, eller hur Christine?) så jag lyckades hitta dem igen.

Ljuvligaste rosa med de mest underbara detaljer.
Hade dessutom härlig mollydoft (eller var det från doftljusen i resväskan?).

Koftan var ett bra fynd.

Nu kan jag matcha hooden jag fick av Smakrådet.

Hos Oles döttrar föll jag för de ljuvligaste doftjusen från Voluspa och Yankee Candle.

Helgens dyraste inköp har jag faktiskt inte packat upp och provat igen, men jag kan säga så mycket som att det blev en kofta.

6 kommentarer:

Hilde sa...

Haha, ja de var snabba på Freeport att plocka med sig plaggen ut i butiken igen:) Jag kommer inte ihåg vad det var för kofta du köpte, så nu blir det spännande att få se:)
Kram

Mollymera sa...

Ähh hooden är ju helt ljuvlig!! Me like! Jag vet vilken kofta det blev men säger inget, bara att den är jättefin <3
Kram

Pernilla sa...

Hellgren ser jättefin ut. Nyfiken på vad du har hittat för fin kofta! Kramkram

Christine sa...

Nä, precis, vi bestämde ju att vi skulle gå åt olika håll i OM-butiken på Freeport och det verkade ju funka :-) Jättefina fynd du gjorde, tycker jag och jag vet också vilken kofta det blev, en som du verkligen var fin i, du lyckliga som inte är så stickskänslig som jag. Kram på dig!

Pernilla sa...

Jag är inte överens med . Veloren ska det vara.

Septemberflikka sa...

Här blev det också en hood fast en i chalk. Älskar doften. Vilka fina fynd du gjorde.

Ha en fin lördag.

kram