tisdag 11 oktober 2011

Fröken Abbe jämför med produktbilder - Le Fleece

Efter första misslyckade mötet med ett plagg ur Le Fleece-serien här hade jag inga höga förväntningar på de andra och hade faktiskt inte tänkt prova dem alls. Men eftersom jag ändå vill prova sådant som inte finns i de lokala mollybutikerna passade jag på när jag var i storstaden.

811 - Le Fleece Dress - Rose
Le Fleece dress rose (ca 1500 kr)
Ett plagg som faktiskt stämmer väldigt bra överens med produktbilden! Jag blev till och med positivt överraskad för det här var en riktigt skön höstklänning! 
Lite synd att färgen i verkligheten mer drar år grisrosa.
812 - Le Fleece Tunic - Rose
Le Fleece tunic rose (ca 1500 kr)
Ja, det skiljer ju ett antal kilon mellan de här bilderna! En tunika som inte ser mycket ut för världen, det inser jag, men känslan! Så skön och trivsam!

Ehh... just det, ja!
Vackra detaljer!

6 kommentarer:

VivanDivanGoesFashion sa...

Riktigt mjuka och goa är de i le fleece serien. Först trodde jag dock att de var i fleece-tyg och dissade dem helt men så är det ju inte. Tycker klänningen sitter superfint på dig...

Kram
/Vivvi

Lindi Loo sa...

Kul att se! Klänningen står det ju Abbe på, jättefin!!!
Kram!

Hilde sa...

Klänningen är så dig! Jättesnyggt
Kram

Unknown sa...

Klänningen var ju toppen-fin på dig! Kram

Unknown sa...

Jättefina bilder, du är jättefin och jag gillade klänningen bäst. Den var jättesöt på dig, grisskär eller inte. ;-)

Såg din kommentar hos Linda om baddräkter. Kan tipsa om att det numera finns både snygga baddräkter och bikinis med byglar i som INTE plattar till. Möjligtvis plattar det till magen och det är ju inte så dumt, i alla fall inte för mig. *hihi*

Kraaaaaaaaaaam

Christine sa...

Tycker du är jättefin i klänningen, klämde på denna i blått i Gbg, men hängde upp mig lite på att spetsen inte såg ut som jag trott. Men rosa är ju din grej alltså och jag tyckte nog allt att den inte var så grisrosa. Kram