onsdag 5 oktober 2011

Freeport - porten till Mollymecka?

Jag hade hört att utbudet inte var det bästa på Freeport för bara ett litet tag sedan. Och man vet ju aldrig vad som kan finnas på en outlet. Men oj, vilket utbud de hade! Både i modeller och storlekar! Jag tror alla blev nöjda.

Spänd förväntan. Snart framme.
Ta-daa!

Vi väntar in alla och kikar in i skylten.

Vad skönt att kunna sätta ifrån sig allt i en hörna utan att bekymra sig för det!

Jaha, var börjar man?
Det gröna stället intresserade ju inte mig.

Nu börjar det likna något - jag ser rosa!

När jag var färdigshoppad hann det även slinka ner några ljuvligheter.



Detta ställ med wrappar var verkligen välbesökt!

Här ser jag nu något jag missade när jag var där.

Härifrån plockade jag ett kärt fynd.

Åh, så vackert i dimman!

Men det var knepigt att orientera sig för oss som inte är så välbekanta med området.

Till slut hittade de flesta till stationen. Intensivt bloggande pågick.

Har kommenterat hos en hel del, men när jag tittar in igen finns det inget från mig. Trist! Men ni ska veta att jag försöker!

9 kommentarer:

Mollymera sa...

Sitter här med ett fånigt leende, vad kul vi hade.
Kramkram

Mollymera sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mollymera sa...

Först kommer det inget som kommer bägge, ja ja, trodde inte att jag skulle kunna kommentera hos dig, men det verka funka ;-)
Kraaam

Hilde sa...

Vad kul att se fler bilder:) Jag tror det är blogger som strular igen.
Kram

Unna dig alltid sa...

Tack för alla bilder från Freeport. Ni som var med på träffen hjälpte mig faktiskt med två köp från Freport. Jippi!

Men vad köpt du?

KRAM

Helen sa...

De hade nog ansträngt sig lite extra för er för lördagen innan när jag var där fanns inte nåt kul.

Man kan också se det som Mr Sambo:
"Some call it Freeport I call it hell..." =)

Lillis goes Odd sa...

Javisst var det laddat på Freeport, jätte kul och visst hamnade något i kassen även där :-)
Kram och tack för bilderna!

Septemberflikka sa...

Fina bilder! Är nyfiken på vad du köpte till slut? Det var kul att ses, hoppas det blir fler gånger. Kram

Gamla mamman sa...

Freeport var ju suveränt den här gången! Brukar bli lite besviken på det, men nu var det ju hur mycket fint som helst. Har också sett igenom korten och insett att jag trots allt missat en del :-)

Kram!