måndag 17 oktober 2011

Piggar upp med lite rött

Har funderat på varför jag har en liten förkärlek till röda accessoarer.
Minns mina första röda skor som hade gröna skosnören. Eftersom jag var så ung funderade jag länge eftersom jag aldrig velat sticka ut bara "för att". Och på min lilla skola blev det en del blickar...

För något år sedan fick jag en röd mockaväska i julklapp. Jo, jag hade velat ha den, men den fick ligga till sig ett bra tag innan den började användas. Då blev den dock genast en favorit och är nu flitigt använd.

Nu bor det även röda vinterstövlar, halsduk, basker/mössa och fler röda väskor här.

Min fina Odd Mollyväska som jag är så glad för.

Använder ni röda accessoarer?


4 kommentarer:

Gamla mamman sa...

Vilka snygga stövletter!! Och ja, jag älskar röda accessoarer. Snyggt till dig som är blond :-)

Kram

Unknown sa...

Jag gillar röda tillbehör:) Klampar runt i röda Underground-kängor emellanåt! Kram

Helen sa...

Jag har ett par röda snörkängor från Gudrun Sjödén som är flitigt använda.
Tycker de piggar upp i det grå på vintern och jag blir glad av dem. =)

Unknown sa...

Rött rött rött...mina röda skor är de bästa jag har!! Dina var muchosnygga!