tisdag 18 oktober 2011

Låt inte någon annan packa din väska...

...eller som i mitt fall packa upp.
I väskan som åker fram och tillbaka fanns nämligen min kamerakabel. Men Smakrådet ville åt väskan. Hmpf! Men om sanningen ska fram så är den ju faktiskt hans. Så jag fick packa om till en rosa resväska. Varför kunde inte Smakrådet tagit den så jag slapp packa om så här?

Men när jag nu tänkte ladda in lite bilder finns ingen kamerakabel. Jag kollade ju inte det där så noga, tog bara sladdhögen och lade ner i väskan. Undrar var han gjorde av min sladd? Suck...

                  

2 kommentarer:

Mollymera sa...

Min fina rosa kamera är på lagning, i 2 veckor. Imorgon ska T lära mig hur man lägger in kort från mobilen ;-)
Kram

Me and my life sa...

Ja, varför kunde han inte varit lite supporterande och valt den ROSA väskan- bröstcancerstöttning och allt som pågår- lite dålig stil va.... (obs- jag försöker skoja lite här om nu någon inte förstår det)!

Kram!