onsdag 12 oktober 2011

I den rosa mollyhimlen

Hade detta varit min walk in closet hade jag lätt kunnat säga: "Höst? Bring it on!"
Men jag saknar tyvärr både resurser och kropp för att ha det här.

Måste vara den härligaste mollydisplay jag sett!

Så snygga kombinationer!


Men visst måste det gått åt ett antal nålar här?
Fleeceklänningen, tunika utanpå den och en tjock kofta som avslutning. Skitfint som skyltning men på en levande Fröken Abbe? Nähej, den synen skulle nog mer bli rosa köttbulle.

I övrigt är jag riktigt irriterad på min dators tuggande som snuvat mig på något jag verkligen ville mysa i nu i höst och vinter! Världsliga problem? Tja, i min värld just i detta nu i alla fall.

11 kommentarer:

Hilde sa...

Vilka underbara färgkombon. Jag blir sugen även om jag inte ser klok ut i dessa färger:)
Kram

Unknown sa...

Jag skulle se ut som en Michelin-gubbe med alla dom plaggen på mig;) Kram!

Mollymera sa...

Dit vill jag ;-)
Kramar

Anonym sa...

Hej! Jag undrar vilken storlek du har på din cool wool dress?
Mvh Viktoria

VivanDivanGoesFashion sa...

Hi, hi, kan verkligen tänka mig dig i den rosa djungeln. Du är ju "The pink queen" :)

Såå mycket fint...

Kram
/Vivvi

♥ Bina ♥ sa...

Mmm mumsigt! Jag är grymt lockad av de där färgerna men varje gång känner jag mig som en levande cirkus/clown..

Tänk om vi kunde samla ihop en sjö av mollydollars åt dig - så du kunde få din wic så välfylld.

Ha en härlig dag! <3
KRAMAR

Helen sa...

Härliga färger som jag ju gillar - som du vet.
En frusen typ som jag skulle nog kunna ha allt det där på utan problem ;)

Anne sa...

Tack snälla söta - det var en av de absolut finaste komplimanger jag fått. Blev jätteglad!
Kram

Charlotte sa...

Tack snälla för din kommentar på min blogg!
Du får gärna komma o hälsa på o se min lght..
Om du har vägarna förbi... :-)
Jag har 3 meter i taket i vardagsrummet..
Fina rosa Odd molly plagg du har fotat!
KRAM!

HOUSE of ADELA sa...

Åååå så härlig kombo, gillar verkligen färgerna! Lager på lager är snyggt...särskilt när det är Odd Molly!=)

Kramar
Adela

Carinale sa...

Ja men hej där!
Alltså bara att instämma i hyllningarna - tusan jäklar vilka underbara färger å alla precis i min smak.

Å he he skumpan fördelades jämt (men en möjlig övervikt till mig)till alla som för stunden fanns i närheten. I det här fallet jag =)
Fantastiskt gott!

jobba jobba!
Kram
/carina