söndag 23 oktober 2011

Julklappstips?

Jag har ju tidigare berättat om min faiblesse för mysiga och varma inneskor och det är något jag alltid brukar önska mig till jul eftersom det är en helt perfekt julklapp utan att vara dyr. Butikerna har ju då en hel del av dem att välja på och de senaste åren har de dessutom varit helt i min smak.

Brukar jag då få några? Så klart inte. Med följden att de är helt slutsålda efter jul. Nu börjar de redan komma fram i butikerna har jag upptäckt.

Dessa fina hittade jag på Kappahl i veckan. Nu finns dessutom en rabattkupong på 25% ute som gäller till den 23/10 om ni vill passa på.
Första tanken var, som vanligt, att detta skulle vara ett perfekt julklappstips, men insåg sedan att eftersom de redan säljs lär de väl inte finnas kvar när mina nära väl ger sig ut för julklappsshopping.

Gissa vilka som fick följa med hem?
De söta rosa eller de mer lättmatchade grå?

7 kommentarer:

Josanne sa...

Jag gissar - såklart - på de rosa, Fröken Abbe färgen nummer 1. Men båda var fina.
Tack för tipset, dessa kommer jag att gå och spana efter i veckan. Kram!

Unknown sa...

Haha...ja vilka kan ha fått följa med hem!? ;-)


Jag är också en toffelmysmänniska och har jag inga tofflor så sliter jag ut stora raggsockor på långa banor.

Kraaaaaaaam

Mollymera sa...

Dom har jag inte sett ännu, kommer väl snart.
Du tog väl dom rosa!!! Du skulle kunna döpa om bloggen till Fröken rosa <3

Kramar

Unknown sa...

Dom rosa tar jag för givet;) Själv har jag alldeles för varma fossingar för sånt, tyvärr....Supersöta var dom! Kram

Gamla mamman sa...

Vilket bra tips, jättesöta! Och klart de rosa fick följa med hem :-) Smart du är som köper julklapparna till dig själv redan nu, det borde jag också göra...

Kram!

Fröken Abbe sa...

Ja men det är väl klart att det blev de rosa!
Nja, så självklart var det faktiskt inte denna gång!

Jag hade tänkt ta de lättmatchade gråa, men kom på att jag har svarta som funkar till allt, så då blev det de rosa.

Så klart ni hade rätt!

Kan även tipsa om att Kappahl hade långa bylsiga myssockar, både med och utan mockasinsula.

Kram allihop!

Christine sa...

De råååååsa förstås, eller? Det var väl givet för dig, tänker jag. Jag brukar också köpa presenter till mig själv emellanåt, då vet man ju att man får något man vill ha, även om det inte är så spännande :-) Kram