tisdag 25 oktober 2011

Velour?

Den här Printed mah-jong velour dress dark grey hade jag velat prova sedan jag först såg den. Inte heller blev provsuget mindre av alla som visade upp den på nätet.

Och nu blir väl jag kärringen mot strömmen antar jag. För jag blev inte hänförd. Faktiskt lite besviken. Den var inte alls så mjuk som jag hade föreställt mig att den skulle vara. Började till och med fundera på om det verkligen var velour. Passformen och storleken kändes bra, så kanske får det, som vanligt när det gäller mig, bli en andra provning. Kanske om den dyker upp på rea. Kanske...

Rött och rosa ihop, som jag älskar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj! Du, kommer du ihåg att vi pratade om min lila ChillN-klänning i velour på Göteborgsträffen? Jag har kommit på vad den heter nu! :) Tourmaline Dress, den finns i rött (jättefin) hos Tre små rum, på rea!
KRAM!
Ninna

Helen sa...

Jag kände samma som du (plus att grått verkligen inte är min färg)så min åkte tillbaka över Atlanten idag.
Tycker den känns nästan som frotté.

Malin E sa...

Hej där fröken Abbe!
Kul att du var med i tävlingen om mina mössor.Du ville gärna se en bild på mössan på och om du kikar på min blogg så finns det bilder på min dotter där hon använder mössan.
Kram MAlin