tisdag 22 februari 2011

Stockholmsfynd och japank provning

Vilken underbar butik Mathilde i PK-huset var!

Att de hade 70% rea var en rejäl bonus. Vid första besöket kastade jag bara en hastig blick på reapriserna, och kom ut med en liten påse. Min japanska väninna, Fru Akita, var nyfiken på Odd Molly-kläder så jag återvände dit med henne. Då upptäckte jag att reapriset inte stämde på vissa plagg, så de var billigare än jag först trott! Därför blev det en andra påse.

Akita provade vackra Noblesse coat, och jag piffade till det med Dalai scarf.
Visst är hon vacker?
Hon tvekade länge om kappan, men det blev en Odd Molly-tunika istället.

4 kommentarer:

♥ Bina ♥ sa...

Oh - kappan var ju otroligt fin på henne :))

Superrea är ju hopplöst att stå emot - tur jag bor långt från såna butiker ;)

KRAMAR

Gamla mamman sa...

Hej du lyckans ost som får vara i Stockholm :-)
Tror jag har tipsat innan men gör det igen - restaurangerna Grill på Drottninggatan och Bistro Bestick på Bryggargatan får ni inte missa!

Ha så härligt i huvudstaden!
Kram

Helen sa...

Kappan var ju som gjord för henne!
Ja visst är Mathilde en fin butik. En anledning att flytta hem till Stockholm bara den...

Tindy sa...

OJ så underbar kappan var :)
Rätt så AVIS på din stockholmstur:)Kanske kanske jag gör en likadan runda till sommaren:)
Kramarna