tisdag 8 februari 2011

Min julklapp och The Monster in action

Jag fick lite pengar i julklapp för att själv kunna hitta något på rean eller tradera hem något, och givetvis blev det något som innehåller rosa. Men frusen som jag är, får denna vackra klänning allt vänta på varmare dagar!

Någon som har produktbild på denna med rosa broderi?

 Ser ni hur det riktigt lyser i ögonen på detta lilla monster? Ja, han är ju rödhårig ;o)
Snälla, kom lite närmre, jag vill bara leka lite!

Haha storebrorsan, där fick jag dig nästan!

Äsch, var tog han vägen?

6 kommentarer:

Viola sa...

Men det är ju härligt att ha en sommarklänning att längta mot sommaren med.
Broderiet är ju hur sött som helst!

Kram från V

Odd Oldies and New Mollys sa...

Goooosiga katter, ser busfröet i honom.
Så vacker färgkombo den var på den klänningen.

Kram K

Unknown sa...

Ohh slurp en gammal goding!! KRAM

Anne sa...

Goder afton! Ja Strandvägen funkar om det är i början från City räknat. Dvs mot Birger Jarls Gatan och Dramaten. Om du talar om vilket hotell du funderar på kan jag kanske ge ett mer exakt svar. Om jag dessutom får din mailadress kan jag skriva ut och scanna in en kartbild från Hitta.se där jag markerar shoppingstråk + annat som du ev. vill veta. Du kan även gå in på www.bambi.blogg.se och söka efter "Odd Molly promenaden"
Kram på dej

Gamla mamman sa...

FAntastisk kisse!! En sån sötnos hade jag gärna haft hemma, men sambon allergisk... Hade gärna haft Molly-sötnosen också :-)

Unknown sa...

Fin julklapp! Och vilken fin katt du har! Så fin färg:) Kram