lördag 5 februari 2011

Färgchockar och bandbryderi

Idag har jag verkligen färgchockat omgivningen! Ingen eftertänksam matchning här inte, utan bara på med det som hängde framme! Och stövlar på fötterna förstås, för oj, vad vatten det är överallt!

Smakrådet blev också sugen att åka på rea, så det blev en tur dit idag. Provade den svarta wigwamen idag igen för jag älskar ju modellen, men svart och brunt funkade bara inte på mig! Inte idag heller, konstigt nog ;o)


Tack söta Åsa för min älskade scarf!

Mitt reainköp från igår.

Funderar på att sy sidenband vid öppningen, lite längre upp än vad hyskan sitter. men ska jag ta mörkblå band som broderierna, eller ljunglila som rosetten?

4 kommentarer:

Unknown sa...

ljunglila som rosetten tycker jag hade varit en fin detalj.

HOUSE of ADELA sa...

Härlig färgkombination, du ser vårig och söt ut!=) Dina stövlar var superfina!
Ang sidenbanden skulle jag nog ta ljunglila...;)

Kram vännen!
Adela

Anonym sa...

Hej fröken abbe!

Hoppas att ditt tradera föll dig i smaken!

Jag är en säljare som bryr mig om att det blir en bra affär för oss båda.

Jag kommer att följa din blogg som den anonyma jag är.

Hoppas du får en härlig helg, det tänker jag fixa till mig och min familj.

kram fråm borlänge
Carin

Fröken Abbe sa...

Kul att du tittar in här Carin! Tyvärr har det ännu inte dykt upp här, så jag väntar fortfrande med spänning!

Adela: Tack för komplimangen!