onsdag 23 februari 2011

Missade köp i Gamla stan

Dessa söta trätofflor från a.nordin var nersatta med halva priset. Tyvärr var butiken stäng!

Hade det bara varit öppet hade säkert något av dessa par fått följa med hem! Åh, så söta!
Gå in på deras hemsida och kolla även in deras fina torgvantar!

Vilket vackert fönstergaller!

På väg till mötesplatsen i Gamla stan började något hända vid slottet, så vi stannade till för att se vad som skulle hända.
Det visade sig att vi kunde checka av ytterligare en turistgrej. Fy, vad vi tyckte synd om de stackarna som bara hade en tunn basker på huvudet! Vi var invirade från topp till tå, och frös ordentligt bara under de få minuter vi stod där. Och ja, jag tycker sånt här militärgrejs är lite fjantigt.

3 kommentarer:

Carinale sa...

Hej på dig!
Underbart med en massa bilder från fantastiska Stockholm - min bästa stad :)

Nu när jag jobbar får jag dessutom den äran att vistas här varje dag....
Ni ser ut att ha haft några härliga dagar och jag hoppas att hotellet du hittade var toppen.

HOUSE of ADELA sa...

Å vilka underbara träskor!! Dem hade jag kunnat krossa rutan för;)...=)

Kram
Adela

Anne sa...

Hahaha - ja sånt där militärtjafs är lite fjantigt :) Minns du var affären med träslorna låg?????
Kram