söndag 13 februari 2011

Inredningsbutiker

 Nu är det klart - jag åker till Stockholm i slutet på veckan! Och eftersom jag älskar inredning av typen "Shabby chic" och industriellt tänkte jag höra med er om ni har några tips?

Jag känner till Årstiden och vet att tjejen som brukar pyssla i "Härligt hemma" (helgbilaga till kvällstidning) ska ha en egen affär, men jag har ingen aning om vad den heter.
 Tyvärr kan inga störregrejer följa med hem, då jag (hemska tanke) ska flyga.
Alla tips är välkomna!

3 kommentarer:

Gamla mamman sa...

Har inte hittat några spännande inredningsbutiker, men har några bra restaurangtips om du vill ha:
Grill på Drottninggatan (tips från L8)
Café Saturnus på Erikbergsgatan (också från L8)
Bistro Bestick på Bryggargatan

Åker hem imorgon kväll, men ska hålla ögonen på det här inlägget tills dess - kanske kommer in några bra tips!

Kram

Unna dig alltid sa...

Hej,
Jag vill maila dig ang Nymphen. Maila mig på froknarnawikman@gmail.com så jag får din adress.

mvh//Lina

Gamla mamman sa...

Hej igen!
Hittade en sån butik som jag tror du letar efter idag: Koffert på Humlegårdsgatan, ca 50 m från OM butiken. Så det passar ju bra :-) Massa shabby chict och lite industridesign. Dyrt men fint!