måndag 21 februari 2011

Ett oväntat möte

När jag förärat Stockholm med mina fotsteg i knappt 1,5 timme fick jag syn på någon med en vacker Chill Norway-rygg. Precis innan kvinnan försvann in i köpcentret vände hon sig om, och jag tyckte mig känna igen henne. Kan ju tillägga att detta hänt förut, och visat sig vara helt okända människor.
Jag gick in efter henne, kom ikapp och undrade om hon bloggade om Odd Molly. Det gjorde hon inte, men nu var jag säker på att jag sett henne innan, och även hon kände igen mig. Det visade sig att vi träffats på Odd molly-träffen i Göteborg. Tänk att lyckas stöta på en Odd Molly-syster sådär! Carina från Tidaholm var också bara tillfälligt i Stockholm. Tyvärr var jag tvungen att rusa vidare för att möta mitt resesällskap.
Det var trevligt att träffas, Carina! Antar att det var några ljuvligheter du fick med dig!

Kan också tillägga att jag skämdes något över min egen outfit som enbart handlade om att hålla värmen, så de finare, tunnare plaggen fick se sig slagna med hästlängder!

3 kommentarer:

Jeanette sa...

Världen är bra liten ibland. Låter som en riktigt lyckad helg i Sthlm på många sätt. :)
Kram

Mollymera sa...

Åhh, var det gulliga Carina!! Världen är liten.
Kram

Nina sa...

Hej, Hej,

Ja, visst är världen liten ibland. Synd att det bara vara en kortvisit för min del. Det får vi ta igen till hösten! Kram Carina