onsdag 9 februari 2011

Oh oh!

Behöver mer sägas? Var finns blockeringsknappen?

8 kommentarer:

Mollymera sa...

Öööö, vad har du köpt??
Något fint förstås :)
Tradera?
Så nyfiken!
Du kan väl berätta lite.

Kramis

Fröken Abbe sa...

Only for you Christina: något rosa. Surprise!
KRAM

Anne sa...

Nej men ojsan ;) Blockeringsknapp = tråkigt och hemskt haha.
Kram på dig

Unknown sa...

:) Nyfiken i en strut blir jag :)

det heter Meze och är ett par snäpp bättre om jag skall vara ärlig. Hittar det här: http://www.falafelnr1.se/web/
Ligger precis jämte Ajabaja. KRAM

Unknown sa...

Har det klicketiklickats?! Svårt att låta bli i bland;) Kram

Annelie sa...

Tror jag vet vad det är jag..något som jag också funderade ett tag på! (låg i min minneslista..)
Kram

Mollymera sa...

Rosa!!
I like it!!

Kramar

Jeanette sa...

Fniss....ledsen att säga det men det finns ingen blockeringsknapp just av den anledningen att det är SÅ kul att klicka hem DET plagget eller vad det än må vara.... ;) =)
Kram