onsdag 1 december 2010

Freeports utbud

I lördags hade de, som jag tidigare nämnt, massor av fina plagg i Odd Molly-butiken på Freeport. Jag blev riktigt förvånad över att hitta Grandma's coat i vårens färger. De fanns i lite powder, dark pink, almost black, dark blue, lilac och dark red. Så pass nya plagg har jag inte lagt märke till där tidigare.



Lovely knit hade de inne både i beige och ljusblå. Tyvärr passar jag inte alls i beige, och den ljusblå fanns inte i min storlek. Det fanns även Crochet lovely knit i chalk.

Hade mysdressen funnits i min storlek hade jag slagit till! Hooden i lila fanns, men inga byxor till.

Här hänger Grandma's coat och nu upptäcker jag att Firewood sweater också hängde där. Den upptäckte jag inte när jag var där. Jag hade fullt upp med att ta in allt, och det lyckades jag alltså ändå inte med... Synd!


Vackra plagg i röda toner.

Här är det också rött, men det ser ut att vara cerise.

En massa fint i royal hängde längst in.

Kan ni gissa vad som följde med hem? Finns med på bilderna.

4 kommentarer:

Lillis goes Odd sa...

Åhhhh vad mycket fint, ser flera som jag spanat efter... Vill till Freeport...
Kram

Jeanette sa...

Lite lilac grandmas eller en lila crochet lovley knit (eller det är kanske något annat plagg i stickat som syns på en av bilderna som är lila.

Härliga bilder!!!
Kram

Unknown sa...

Åh så sugen jag blev på att åka dit. ;-)

Vi ska ev åka till Danmark/Skagen över jul, kanske man kunde ta en liten tur till Freeport på hemvägen.

Gillar speciellt de röda mollysarna...kanske är julstämningen, vad vet jag. =)

Kraaaaaaam

Lecka sa...

Blir så sugen på att åka dit när man ser dina bilder!
kram