torsdag 30 december 2010

Försenat julfirande

Igår var det så äntligen dags för lite julfirande med familjen. Ska man ge sig ut i detta kalla väder och slira på vägarna gäller det ju att vara varmt klädd. Inser dock att det kanske var en liiiten aning överdosering av royal ;o)


Julklappssäcken var sedan länge packad.

Full rulle var det!

En överaskande nostalgiklapp! Dessa föll jag för under min språkresa i England (lääänge sedan alltså), och Syster Abbe som nyss varit där passade på att köpa med sig som julklapp. Har ni testat dem? (Japp, sockerchock utlovas!)

En annan julklapp var denna vackra bokstav. I väntan på uppsättning var ju "någon" tvungen att undersöka.

Nja, här ska den nog inte få stå.

Tillsammans med Syster Abbe (i sin nyfyndade fonda).

6 kommentarer:

Josanne sa...

Man kan aldrig överdosera royal... skitsnyggt!!!
Jag kastade ut en liten efterlysning, invävt i ett inlägg i min blogg, om dina strumpor. Ännu inget napp men man måste ju få hoppas... :o)
Kul att prata med dig idag, hoppas vi ses snart också. KRAM!

Mollymera sa...

Vad fint det var med LK och Coolwoolen ihop, det är bara att ösa på med royal, hur fint som helst ;-) Syster Abbe hon är fin hon med.
Kram till er båda

MollyB sa...

Det kan aldrig bli för mycket royal. Du var supersnygg!!
Jag hoppas att det var du som emailade mig idag? Har fått en del konstiga mail från folk som söker kontakt. Kan du bara komentera i min blogg så att jag vet att det var du och inte nån annan galning ;-)
Kram

Unknown sa...

Snygga systrar! Sockorna i turkos finns på deepfling för ca 630 kr. Skynda, skynda!! Kram

Once in a Lifetime sa...

Åh jättefint tillsammans tycker jag!
Hoppas på att komma till Louisiana (Köpenhamn) snart, det var alldeles för längesedan jag var där.
Önskar dig en trevlig kväll och ett Gott nytt år!
Kram/C.

Johanssonskan sa...

jag tyckte absolut inte att det var någon royal överdos ! Supersnyggt !


¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆ ★ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗ ★ ★ ★
║╚╝║══║═║═║╚╝║ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝ ★ NEW YEAR ☆ 2011
╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝ ♥¥☆★☆★☆¥♥ ★☆