måndag 13 december 2010

Reaplaggen från i onsdags

Det som fick följa med hem från butiken i onsdags när jag var ute på mollyspaning var de här två ljuvligheterna. De passar perfekt ihop ton i ton.

Naturligtvis sitter de inte alls så här på mig, det fattar ni så klart!

Underklänningen är väldigt tunn, väldigt urringad och VÄLDIGT tight, så den hade jag aldrig köpt om den inte var på rea, men det var ju volangerna nertill som jag förälskade mig i...


Nu är det dags för Lucia på TV, glögg och lussebullar.

3 kommentarer:

Anne sa...

Har försökt maila dig via Blogger men vet inte om det fungerar. Underklänningen är ju härlig - vill ha! Vad är det för märke - vad heter din lokala butik - kan man ringa dem????

Fröken Abbe sa...

Lämna gärna din mailadress, så hör jag av mig!

Anne sa...

Tack snälla:
a-kh@live.se