tisdag 7 december 2010

Spontanklick

Jag är ju inte precis känd för mina oöverlagda handlingar. Faktiskt precis tvärtom!

På Tradera brukar jag bara kolla senast inlagda annonser eftersom jag vill ha lite betänketid, och lägger dem i minneslistan. Men startsidan på T visar ju de med kortast tid, och plötsligt registrerade hjärnan något och klickade sig dit. Bara någon minut kvar och plötsligt fanns ett högsta bud från mig. Och jag vann!

Vänta nu, hur gick det här till? Det var ju varken ett drömplagg eller typisk Abbefärg. Men ett linne till HM-pris kunde jag bara inte motstå. Väldigt skönt naterial var det! Med en långärmad top och kofta funkar det säkert även på vintern...

4 kommentarer:

Annelie sa...

Grattis! Dom där topparna är så söta! Har själv haft en sådan en gång..
Kram

Viola sa...

Jag tycker den ser jättesöt ut! Bra köp :)

Kram från V

Mollymera sa...

Den har jag ju med!!! Fast i vitt ;-)

Kraaam!

Unknown sa...

Den topen är jättefin:) Bra spontanklick! Kram