måndag 20 december 2010

Äntligen!*

Ända sedan jag fick syn på en underbar rosa skapelse hos den lokala Odd Molly-återförsäljaren har den funnits i mitt hjärta, förlåt jag menar mitt medvetande. Tyvärr var den ju flera storlekar för liten, och de få tillfällen jag sett något rosa velourplagg på Tradera har de gått för galet mycket mer än jag tänkt mig.

Så dök den då upp, men eftersom det var i en storlek för liten var jag ändå rätt sansad. Men till ett okej pris tänkte jag att jag kan chansa. Äntligen blev den min! Och även om jag egentligen skulle ha en storlek större behöver jag inte tänka på att hålla in magen, och det stramar inte alls runt knapparna. Den får stanna!



Japp, nu tycker ni väl att jag är skvatt galen som kommer dragandes med velour igen - but that's me!
Och den är ju faktiskt rosa ;)

* Utropade ju Gert Fylking som brukade ha - ja, just det! - rosa på sig.

10 kommentarer:

Unknown sa...

LOVELY!!!

Nena sa...

Ja, och så är den ju snygg också!!!
Kram

Lingonberrie sa...

åh, grattis! Den är på min vill ha lista också..
Så fin!

Lindas stil sa...

Den där är en must have för mig med. Underbar och du klär i den! Kramar

Unknown sa...

Nä, inte galen när det står Abbe på den:) Fint!

Mollymera sa...

Åhhhh, så mysig! Jag vill oxå ha velour, hellst nu!!
Kram

Jeanette sa...

Den sitter perfekt och är ju verkligen en Fröken Abbe färg! :)
Kram

Carinale sa...

Åhh jag förstår dig till fullo, de där ljusrosa velourisarna är ljuvligt vackra - vill ockå ha =)

Ja, det har onekligen sina fördelar med att bo i Stockholm ;)

Anna K. sa...

Hej du, det var jag som sålde min turkosa kofta idag. Slit den med hälsan. Hittar du en i storlek 2 hojta till snälla du.

Jag har oxå en blogg men den handlar nästan bara om mina två kids och livet som mamma.

Inser att jag varit härinne på din blogg massor med ggr och dregglat över dina vackra mollysar :D

Ha en fin jul
mvh/Anna

Charlotte sa...

Grattis till en underbar velour jacka!
Vill också ha!
Kram