söndag 5 september 2010

Vinterjackan

När jag var på vift i Kivik provade jag även vinterjackan, fastän den inte alls lockat mig innan, men att prova är ju kul! Ni andra som provat har ju varit så fina i den! Jag trodde den var mörkblå, men den var tydligen almost black. Jag skyller allt på att mina ögon inte är riktigt okej ;)


Den var skön! Men rymlig! Jag drog bara till lite grann i midjan, och ni ser ju vad långa ärmarna var.

Det jag saknade var definitivt något som står ut, som den lilla texten som tidigare funnits på ärmen. Och så hade den en stor nackdel enligt frusna mig! Den är ganska låg i halsen för att vara en vinterjacka! Jag vill absolut ha något som går högre upp så man riktigt kan kura in sig i den. En halsduk till hade definitivt inte räckt för mig! Det här blir inte något köp för mig.

3 kommentarer:

Filippa sa...

håller med! Inget speciellt Molly-stuk på=( Men har provat den o den är mjuk skön och härlig! Snygg oxå=)
Kram!

Josanne sa...

Jag var supersugen på den här jackan, till jag såg den irl... och blev besviken, inte hälften så snygg som förra årets. Mest bara ganska tråkig... så där sparade vi in ett par slantar som slapp köpa den. :o) KRAM!

Johanssonskan sa...

Nä, kan bara hålla med.... gillar varken modell, utförande eller färg... Tycker den ser lite ut som "Cubus/ kapp-Ahl 2000 personer i Sverige har samma... "

Absolut inget fel med det iof... men den sticker liksom inte ut, som andra OM plagg...
♥Kram