fredag 10 september 2010

Ett litet rött paket

Jag är förälskad! I några dagar har det funnits två paket som väntat på mig, och åh vad det känns när man inte kan hämta ut dem! Men idag var det dags! Jag var jättenervös efter förra kopieskrämseln och för att inte slita upp dem och sen bara sitta där, hämtade jag ut dem vid två olika tidpunkter. Åh, vad nöjd jag är!

                                      
I detta paket låg något som genast åkte på och fick vara på när jag hämtade nästa paket.


Mitt lilla röda paket med en absolut underbaring i! Kände mig, trots min storlek, så  fin i den och ändå var den bekväm! Men den karamellen suger jag själv på ett tag till. Kanske får den följa med på Göteborgsträffen?                                                              
                                                              Fortsatt trevlig fredagskväll!

3 kommentarer:

Mollymera sa...

Åhh så nyfiken jag blir.
Kram

Unknown sa...

Ohhh nyfiken i en strut blir jag, men inte mer än rätt då jag gjorde likadant själv igår :D hahah Kram! Skall bli kul att se dig!

Jeanette sa...

Åh vad spännande med paketen. Vill ju veta vad där är i.
Tack för idag!
Kram