tisdag 14 september 2010

Vad göra?

Har vunnit en auktion och i vinnarmailet lämnas inget telefonnummer ut och ett antagligen fejkat namn. Har mailat att detta inte känns bra, men får bara svaret att uppgifterna finns i mailet (pris och kontonummer).

Visst vill jag gärna ha varan, men det känns ju ganska skumt. Vad gör jag? Kan man bara strunta i att betala? Det känns ju inte rätt, men säljaren vill ju tydligen inte ha någon kommunikation... Inte heller kul om man får negativt omdöme när man har under 10 st, påverkar ju ganska mycket.


Blä för sånt här!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hmmm Vem är säljaren? HAr du kollat Bluffbloggen? Kan jag hjälpa dig på något sätt så gör jag gärna det! KRam

Viola sa...

Fast det är ju många som inte sätter ut telenr.Jag har inte mitt telenr hos tradera.

Å andra sidan så är det ofta så att man har rätt i sin känsla om något är fel.

Jättesvårt!!

Håller med Sanni bus om att kolla bluffbloggen!

Kram fr¨ån V

Fröken Abbe sa...

Ja, säljaren finns inte där, den är ganska ny på Tradera. Stavar dessutom sitt "namn" olika på Tradera och i de två mail jag fått. Nog kan man väl stava sitt namn?

Tack för era röster!

Filippa sa...

skumt! Lita på magkänslan. NEJ man stavar inte fel på sitt namn. dock tele nr har jag inte heller på T. Men du, fråga om du får betala med paysongaranti??

Charlotte sa...

Verkligen skumt, har man en auktion tycker jag att man ska svara på sina mail..
Vara trevlig mot köparen..
Konstigt att man stavar fel på sitt namn..
Hoppas det ordnar sig!
Kram