söndag 12 september 2010

Mina Malmököp

Ja, det blev som sagt inget från höst- eller vinterkollektionen igår, men några reaplagg slank med.

Har länge gillat den underbara lilaröda nyansen, och lade genast märke till scarfen som hängde vid ingången på UNICA. Dock tyckte jag garnet kändes för strävt. En lång stund senare provade Josanne den, och den var ju så fin! När hon säkert hade bestämt sig för att inte köpa den, blev jag också sugen på att prova. Lite svår att få till, det kändes lite som "Hjälp! Mupparna anfaller!". Men nyansen var så fin, så jag slog till.
Får öva lite, och prova den på olika sätt.

Ajabaja hittade jag Alchemistry Tunic i rouge och en Bazaar Bag i lite powder. Eftersom man fick lite extra rea om man köpte tre reaplagg, nosade jag rätt på Bina som hittat ett Antidote Frill Tank på rea. När jag undrade om hon skulle köpa det trodde hon säkert att jag ville rycka det ur hennes händer, men så var det ju inte;)

Kanske blir det något höst/vinterplagg när det är dags för Göteborgsträffen?

9 kommentarer:

Jeanette sa...

Vilka fina fynd!! Alchemistryn är verkligen snygg på dig!
Kram

♥ Bina ♥ sa...

Gullefjun - japp - jag trodde du raggade efter mitt linne <3

Fina fynd!
KRAM

Josanne sa...

Du var ju så mycket finare i sjalen än vad jag var, glad att du köpte den för den var superfin på dig! Och jag tycker att du ska ha den som du har den på bilden här, skitläckert!
Såg när du provade den röda alchemistryn, skulle precis säga till dig att den var satt skitsnyggt på dig när du försvann in i provrummet igen. Så kul att du köpte den!
Kul att du ska med till Gbg, så vi ses snart igen! Kram!

Odd Oldies and New Mollys sa...

Ohhh la la, den sjalen var ju hur snygg som helst på dig. Jag hade den i mina händer när jag var på Unica sist och har ångrat sedan dess att jag inte tog den då. Du är superfin i den. Tack för igår!
Kram Katja

Lecka sa...

Vilka fynd du gjorde - fina! kram

Lillis goes Odd sa...

Trodde att du bara lallade runt igår ;-) Grattis till fina inköp!
Vi ses ju också i göteborg, ska bli kul!!!

Viola sa...

Men du - vilka fynd!!

Jag såg dig bära på alchemistryn och tänkte på att den där passar du i. Så kul att du köpte den.
Och scarfen är supersnygg!!

Syns i götet!

Kram från V

Unknown sa...

Den röda Alchemistryn är verkligen snygg! Bra köp! Kram

Lingonberrie sa...

Åhåå så det var du som norpade scarfsen? Grattis! Annars hade jag säkert förbarmat mig över den:-)

Kram!