onsdag 8 september 2010

Tröstshopping

Hur ska detta gå? Har både en Skåneträff och Göteborgsträff som jag borde se fram emot, men blir bara stressad. Alla andra verkar redan ha full kull på vad som ska inhandlas, valt lunch och bokat hotell. Själv har jag haft andra saker att tänka på senaste dagarna, och är nu fullproppad av mediciner jag inte mår kalas av. Absolut inget "farligt" det handlar om, men heller inget roligt.

För att muntra upp mig blev det en liten runda på stan, men orkade inte prova några mollysar eller fota.
En underklänning och ett linne i en underbar färg från Du & Jag fyndades på rea.
Med hem kom även ett par dimrosa shorts och gråa knälånga ullstrumpor.

6 kommentarer:

Jeanette sa...

Fin tröstshopping! Ser fram emot att träffa dig på båda träffarna. :)
Kram

Josanne sa...

Inte stressa gumman!
Jag har inte heller bokat lunch och middag och allt det där.
Och även om jag har gjort en lista över vad jag vill fokusera på i shoppingväg i Malmö så är det bara för att jag inte har så mycket att handla för och därför vill undvika att välja fel på grund av någon ogenomtänkt impuls. Liksom.
Det går superbra i Malmö. Ta på dig det du känner för på morgonen och så tar vi det som det kommer. Bara du hinner bli frisk, det är det viktigaste. Vill du ha hjälp med något, vad som, så får du hojta.
Stor KRAM!!!

Johanssonskan sa...

Du & Jag har åxå fina plagg :-) Jag äger dock endast en svart kofta.
*skratt* Det är bra, bara shoppa på ;-)
Det är bra för hälsan ;-)

Viola sa...

Jag gillar också Du&jag! De har mjuka fina saker som passar ihop med Mollysar och andra.

Hoppas att du känner dig bättre till helgen. Ska bli kul att ses :)

Kram från V

Fengxumamma sa...

Ingen stress!!!
Har inte bestämt maten och har överhuvudtaget ingen aning om shoppingen. Det kan bli som det blivit de andra gångerna, jag köper inget för jag kan inte välja:) Lika kul för det för det rä att umgås som är viktigast för mig.
Dessutom hör jag inte till dem som kan planera klädseln minutiöst i förväg:D

Kramar

Unknown sa...

Shoppingen har jag INGEN koll på! Maten däremot;) Stressa av, du hinner! Tänk bara på hur roligt det ska bli:) Kram