tisdag 28 september 2010

Det bästa smakrådet

Det har blivit några klick på sista tiden, men jag har inte haft möjlighet att fota. Hade hoppats på att hitta denna på rean, men när jag väl insett att det kanske var värt att lägga lite pengar på en kappa fanns den ju inte ens kvar. När tillfället dök upp tvekade jag ändå länge, men Smakrådet tyckte jag skulle slå till och peppade mig.

På Malmöträffen fanns de kvar i almost black, så lyckliga de noll-ettor som kunde få tag i den för under tusen kronor!

Nu hoppas jag att det inte blir för kallt med den på lördag. Provar den här med en hood under, och det funkar väl okej, även om det inte finns något extra utrymme precis.

9 kommentarer:

Viola sa...

Vaaaaa!! Missade helt den för tusenlappen på Malmöträffen!! Var var det någonstans? 0:a fixar jag ju inte men 1:an hade ju funkat.....

*grämer mig*

Så fin den är på dig i "din" färg - powder :)

Kram från V

Malenami sa...

Så fint den sitter på dig! Kappan är verkligen underbar... jag har den också i powder *Love*
Önskar dig en underbar dag! Kramar!

Odd Oldies and New Mollys sa...

Jättefin i din Lotta Lotta! Hoppas också att ni får fint väder, lite roligare då.
Så snyggt med Ester sjalen till.
Kram

Fröken Abbe sa...

Åh, jag tackar för era fina ord!
Jag har försökt kommentera hos flera ikväll, men lyckas inte, trist!

V: Hos Folk fanns den, och även hos Ajabaja har jag för mig. Kollade en extra gång - kostade den inte mer?

anoukh sa...

Superfin i den powderfärgade! Jag har använt min hur mycket som helst under vår/sommar/höst, men nu måste man börja ta på nåt tjockare under :o( (fast jag gillar hösten för då kan man använda sin Noblesse Coat :o))

Unknown sa...

Den är verkligen väldigt väldigt vacker på dig!!!!

Unknown sa...

MEN så fin den är på dig. Wiiieee på lördag träffas vi goding där! Krameli kram <3

Carinale sa...

Hej hej, texten är en fantasitext, sammansatt på mitt eget något märkliga vis :)

Ni får ha det så trevligt i helgen.

Johanssonskan sa...

Supersnygg kappa !

Önskar dej en superhelg i Göteborg :-)
♥Åsa