torsdag 22 september 2011

Jag knep den!

Ja, där ser man!
Kanske minns någon när jag provade timeless dress i butik här och inte var så impad? På sommarrean fick dock Smakrådet syn på den och tyckte den var fin, så naturligtvis blev jag då villig att göra ett nytt försök. Den satt fortfarande inte perfekt och med bara 50% rea avstod jag. Men den hade tydligen växt till sig i huvudet och jag började kolla efter den på nätet. Där fick jag faktiskt tag på en vit billigt, men inser att den kanske får ligga till sig till våren. När jag nu tittar tillbaka på bilderna tänker jag att det kanske var färgen som också gjorde att det kändes så fel?

Jag spanade efter en rosa också och missade tyvärr den på nätet.
När vi för någon vecka sedan var i storstaden fanns det dock ett litet reaställ med mollysar och där fanns faktiskt en rosa! Billigare än på nätet dessutom! Givetvis knep jag den genast!

Tja, kanske ser det ut som ett nattlinne, men det struntar jag i!

Lite gullande kom också med på bild.

8 kommentarer:

Annelie sa...

Vad kul du fick tag i den till superpris! Det fick jag också..
Vilken fin katt du har..vad är det för ras i den raringen?? Urgullig!
Kram

Fröken Abbe sa...

Ja, jag ska bara komma på hur jag kan kombinera den nu i höst... Hur gör du?
Vår "lillkille" är en fluffig helig birma. Han älskar kameran, så ibland får han väl vara med då ;o)
Kram

Unknown sa...

Det är ju bara att gratulera! Klart du skulle ha en rosa:) Har en grå som inte blivit använd är......Kram!

VivanDivanGoesFashion sa...

Den är verkligen jättefin. Har också gått och letat efter ett ex till reapris men min storlek finns aldrig...

Vilken otroligt söt kisse du har dessutom :)

Kram
/Vivvi

Annelie sa...

Ååh en Birma, ja han är ju hur söt som helst den lilla linslusen!
Jag har mest haft den till min blåa long mix wool cardigan. Den är lite stor o rymlig. Ibland en väst över bara..
Kram

Lingonberrie sa...

Kul! Grattis till den fina!
kramar

Anne sa...

Den är ju inte ett dugg nattlinnig! Du är jättefin :) Gratulerar till fyndet
Kram

Marika sa...

Jätte fin på dig, var köpte du den?
Kram