fredag 2 september 2011

Att långsamt falla

När andra rensar ut passar jag på att norpa åt mig vackra plagg. Trist att visa upp gamla plagg kanske, men de blir nya för mig och jag tycker de är tidlöst vackra. Kul dessutom när det inte ens syns att de är använda!

Nu passar ju detta mig perfekt även av andra anledningar. Jag faller inte så lätt för plaggen. När de väl fått fäste hos mig finns de inte längre att få tag på i butik, men då har ju redan de som var "först på bollen" hunnit tröttna och säljer av. En win-win situation om något!

Dessutom är det ju faktiskt så att jag inte skulle ha alla dessa plagg om jag köpt alla till fullpris. Sådan är verkligheten liksom. Så kanske tur för mig att jag tar så lång tid på mig för att falla?

3 kommentarer:

Unknown sa...

Nämen, vilken fining du fått tag på. =)

För mig får du visa hur mycket gammalt vackert som helst, alla andra visar ju nytt så.

Tycker precis som du att det är kul att hitta gamla godingar, jag måste inte nödvändigtvis ha det nyaste utan äldre kollektioner kan ju vara "nytt" för mig.

Ha nu en kanonhelg!

Kraaaaaaaaam

VivanDivanGoesFashion sa...

Skönhet har ingen ålder. Tycker den där vackra saken t ex är bland de vackraste av vackra Mollysar så passa på och njut att du hittat den :-) Och fortsätt visa dina skönheter så tittar vi :-)

Ha en fin helg
Kram
/Vivvi

HOUSE of ADELA sa...

Jag gillar också att se de lite äldre mollysarna! Det visar jag med allt som oftast...har inte heller hela garderoben full tyvärr av dem;) så då åker de fram titt som tätt=) Tycker du ser sååå fin ut i den här!

Kramar i massor;)
Adela