söndag 4 september 2011

Tradera är farligt!

Jag tar det direkt: det här är ett inlägg om hur korkad jag är. Och en påminnelse till mig själv.

Jag ska inte äta middag, vara upptagen i ett samtal och samtidigt hålla koll på Tradera! För då är hjärnan inte riktigt med! Jag klickade på något i minneslistan och för sent upptäcker jag att jag förväxlat två plagg. Ett jag hade i minneslistan bara för att se vad det gick för och ett jag verkligen vill ha. Så jag får nu köpa ett plagg som inte ens passar, som jag inte alls tänkt köpa bara för att jag är korkad!

Smakrådet var snäll och försökte lugna. Okej, det är bara pengar. Världsliga saker. Men ack så irriterande!

4 kommentarer:

♥ Bina ♥ sa...

Neeeej vad trist :(

*kramar*

Mollymera sa...

Sååå dumt det blev :(

Kramar om!!

Unknown sa...

åh vad irriterande det.

Josanne sa...

Shit vad jobbigt och supertrist! Just det har jag inte lyckats med men däremot att klicka hem plagg i helt fel storlek eftersom jag har blivit så exalterad när jag sett något under de sista minutrarna av en auktion och klickat innan jag kollat storlek. Lika korkat det... :o) Kram!