måndag 12 september 2011

Hur gick det här till?

Jooo, det ska jag berätta! När det är halva reapriset är det ju bara att slå till! Och av någon anledning har jag ett visst överskott på varma inneskor...

Jag fryser ju alltid så jag slår alltid till på sådana på rea, men de slits ju faktiskt inte fort. Men denna gång blev det även ett par att ha på jobbet. Inte särskilt vackra men mycket sköna! Påsen innehöll även ett par lädersandaler nedsatta med 91% och jag är glad att få tag på ett par som funkade.

5 kommentarer:

Linsan sa...

91%!!!! Vilket fynd! Grattis! Kram L

Unknown sa...

Skor kan man inte ha för många av:) Kram

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lingonberrie sa...

Kul med nya skor. Och precis som Linda säger...kan man inte ha för mycket av..
kram!

Unknown sa...

91% rabatt, now we're talking supersale... ;-)

Får vi se eller?!


Kraaaaaaaaam