lördag 24 september 2011

All American

Åh, jag är nästan lite barnsligt förtjust i att prova sötsaker från andra länder! Då får man ju dessutom lite ovanliga förpackningar också, som jag gillar.

Helst ska det ju dessutom vara sådant som inte säljs i vilken mataffär som helst, utan vara lite speciellt. Senast blev det lite amerikanskt som åkte med hem från storstaden. Och eftersom jag aldrig varit i USA gick jag helt enkelt efter vad jag snappat upp från filmer, serier och dokumentärer (eh... ja, det är tydligen sådant min hjärna intresserar sig för). Billigt är det inte, kan jag säga, för jag hade gärna provat mycket mer, men hur mycket är okej att lägga på just utländskt godis liksom?

Pop-Tarts var dyra och väldigt överskattade måste jag säga. Förstår inte riktigt populariteten.

Har ni provat de här?

2 kommentarer:

Hilde sa...

Jag har provat Pop-tarts och som du skriver är de alldeles överskattade. Jag tycker de är torra och smakar plast:) Skittles därimot, mums
Kram

Nadia sa...

Snapples är en gammal favorit och Skittles funkar allt med :-)
Kram